Door zaken op een andere manier te bekijken, vanuit een ander perspectief en door bestaande conventies los te kunnen laten, werken we iedere dag aan betere oplossingen.
Onze service omvat ook Recruitment Proces Outsourcing (RPO), waarbij u als opdrachtgever het recruitmentproces geheel of gedeeltelijk overdraagt aan Nazca. Bespaart u tijd, kosten en vergroot uw succeskans.
Nazca is gespecialiseerd in het leveren van professionals met een focus op resultaat. Met name op het gebied van Management, Finance, HR, Marcom, Procurement, ICT en Technology.
Nazca is een netwerkorganisatie die de behoeften van de zelfstandige, waardevolle professional faciliteert en hem of haar uitdaagt in een omgeving waarin delen veilig en vertrouwd is.

Onze opdrachtgever verzorgt alle concernadministraties van organisatie. Dit betreffen onder andere de Financiële Administratie, de Personeels- en Salarisadministratie en de Centrale Studentenadministratie (CSA). Daarnaast verzorgt opdrachtgever de interne en externe verslaggeving. Opdrachtgever heeft als doelstelling het realiseren van een hoogwaardige, betrouwbare en consistente administratieve dienstverlening. Opdrachtgever telt circa 200 medewerkers, kent een informele werksfeer en investeert in de ontwikkeling van haar medewerkers. Centraal staan de kernwaarden: Samenwerking, Toekomstgericht, Enthousiast, Resultaatgericht en Klantgericht.

De afdeling functioneel beheer SAP is de schakel tussen de gebruikers, het technisch- en applicatiebeheer en de softwareleverancier. De afdeling is verantwoordelijk voor de continuïteit en het optimaal functioneren van de SAP-informatiesystemen en voor het invullen van het SAP-informatiebeleidsplan. In 2017 is het project ‘projectbeheersingsysteem’ begonnen, de implementatie van SAP PPM.

Werkzaamheden / Projectomschrijving

  • Ondersteunen gebruikers (projectcontrollers) bij het gebruik van PPM, je weet hoe het proces loopt en hoe verschillende fases zijn ingericht in de SAP PPM applicatie;
  • acquisitie onderzoek incl tabbladen stamgegevens en risicoclassificatie;
  • resourcesplanning;
  • invoer begroting;
  • uitleg/ondersteunen dashboard;
  • beheren van ondersteunende tabellen;
  • ondersteunen en monitoren van de workflow;
  • beheren van de projectmanagementsjablonen;
  • beheren van de documentsjablonen;
  • beheer versiebeheer;
  • toekennen autorisaties (projectcontroller, hoofd projectcontrol, projectondersteuner);
  • monitoren van de replicatie naar PS;
  • monitoren koppeling met TSM;
  • uitvoeren massawijzigingen PPM en PS;
  • ondersteunen in nazorg project en conversie bestaande projecten.

Profiel

  • ervaring met gebruik en beheer van SAP ECC 6.0
  • kennis hebben van SAP PS is een pré
  • kennis van SAP PPM en CO
  • kennis van change management
  • analytisch, gemotiveerd en procesmatig
  • kunnen motiveren en argumenteren van functionele toepassingen

Wij bieden

De arbeidsovereenkomst wordt aangegaan voor een periode van een jaar. Bij gebleken geschiktheid is het voornemen om een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd aan te bieden. Het salaris maximaal € 4.757,- bruto per maand bij een volledige aanstelling en is afhankelijk van opleiding en ervaring. Onze opdrachtgever heeft een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een ruime vakantieregeling en een 13e maand. Daarnaast biedt men uitstekende studie- en ontwikkelingsmogelijkheden en worden medewerkers gestimuleerd om zich continu verder te professionaliseren. De standplaats voor deze functie is Amsterdam, pal naast het station.

Interesse?

Reageer dan zo spoedig mogelijk met recent CV, motivatie/toelichtingen en relevante referenties naar Erik Mooij of bel voor meer info met tel.: 06-5199 29 69. 

Uit het CV blijkt duidelijk je ervaring zoals in het profiel beschreven. Je gaat bij het meesturen van de referenties akkoord dat de referentie mag worden geverifieerd door een bevoegde medewerker van de opdrachtgever.

Startdatum : Asap
Duur : Arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd
Uren per week : 38 uur
Optie tot verlenging : Ja
Locatie : Amsterdam
CV eisen : Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV is maximaal 5 pagina's lang.
Bijzonderheden : Onze opdrachtgever biedt verder een uitgebreid pakket secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een ruime vakantieregeling en een eindejaarsuitkering.

 

icontwittericonfacebooksocialmediahometextnametwitternamefacebook

Contactgegevens

Dokter Poolstraat 9
1718 PA Hoogwoud, NL
+31 226 359 810
info@nazcagroup.nl
KvK: 52177645
BTW: 850330907B01

© 2018 Nazca - Alle rechten voorbehouden