Door zaken op een andere manier te bekijken, vanuit een ander perspectief en door bestaande conventies los te kunnen laten, werken we iedere dag aan betere oplossingen.
Onze service omvat ook Recruitment Proces Outsourcing (RPO), waarbij u als opdrachtgever het recruitmentproces geheel of gedeeltelijk overdraagt aan Nazca. Bespaart u tijd, kosten en vergroot uw succeskans.
Nazca is gespecialiseerd in het leveren van professionals met een focus op resultaat. Met name op het gebied van Management, Finance, HR, Marcom, Procurement, ICT en Technology.
Nazca is een netwerkorganisatie die de behoeften van de zelfstandige, waardevolle professional faciliteert en hem of haar uitdaagt in een omgeving waarin delen veilig en vertrouwd is.

Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden van de Interim Controller

Deze tijdelijke functie wordt gecreëerd om:

  •  ondersteunen bij het budgetproces;

  • ondersteunen bij de jaarafsluiting;

  • processen van de financiële administratie analyseren/aanpassen (change management).

    Het budgetproces en de jaarafsluiting zijn tijdrovende processen bij onze klant. Begin januari 2021 wordt in het Dagelijks Bestuur het budgetvoorstel voor 2022 besproken. Vervolgens moeten daarna de toelichtingen bij de jaarafsluiting worden opgesteld.

    Door de operationele drukte van de financiële afdeling komen we er op dit moment onvoldoende aan toe om de processen van de financiële administratie te analyseren en daar waar mogelijk met voorstellen ter verbetering te komen. Deze voorstellen moeten vervolgens ook worden gerealiseerd. Kortom deze rol vervult een centrale rol binnen de financiële administratie om onze ‘change agenda’ te bepalen en vervolgens deze te realiseren.

    Je gaat samen met de voor dat onderdeel verantwoordelijke medewerker het proces aanpassen. Doordat je inzicht verkrijgt in al onze processen kun je in deze ‘Corona-tijd’ ook als back-up dienen voor medewerkers die hun werkzaamheden door omstandigheden niet kunnen uitvoeren. Dit betekent dat je inzetbaar bent over de volle breedte van de administratie.

Wat zijn de taken en verantwoordelijkheden van de financiële afdeling

Op dit moment voeren vijf collega’s de volgende werkzaamheden uit: - Het voeren van de boekhouding, o.a.:

  • crediteuren;
  • debiteuren;
  • vaste activa;
  • coderen en boeken purchase orders;
  • BTW aangifte;
  • Uitvoeren maandafsluiting;
  • Initiëren en implementeren van procesverbeteringen;
  • Het voeren van de salarisadministratie voor:
  • Administratief en ondersteunend persooneel (ADP); o Lokaal aangeworven leerkrachten (ADP);
  • Gedetacheerde leerkrachten (Cipal);
  • Uitvoeren van de jaarafsluiting volgens de IPSAS-regels, opstellen de financiële verslagen en rapportages in overeenstemming met de financiële regelgeving van de opdrachtgevers;
  • Opstellen budget 2022;
  • Ondersteunen/leiden bij/van het uitvoeren openbare aanbestedingen;
  • Back-up voor het tijdregistratiesysteem voor het administratief- en dienstpersoneel;
  • Uitvoeren van de scholierenadministratie;
  • Overige werkzaamheden ter ondersteuning van de adjunct-directeur financiën en administratie en de directeur van de Opdrachtgever

     

    Wij vragen

  • Relevante werkervaring van minimaal 3 tot 5 jaar;

  • Je hebt een afgeronde Bachelor Business Administration, Economie of Finance (BSc) of SPD.

  • Je beschikt minimaal over de volgende competenties:

  • resultaatgerichtheid;
  • communicatieve vaardigheden;
  • zelfstandigheid;
  • pro activiteit;
  • organisatie sensitiviteit;
  • change management vaardigheden;
  • Je bent gewend om in een internationale omgeving te werken en kunt goed om gaan met cultuurverschillen.

  • Kennis en ervaring met SAP is een grote pré.

  • Uitstekende kennis van het Nederlands en Engels, waarbij kennis van een of meer andere

    Europese talen is een pré is.

    Wij zijn op zoek naar:

    Een controller met ervaring in het opstellen van een budget en uitvoeren van een jaarafsluiting.

    Verder ga je samen met de collega’s de financiële processen analyseren en daar waar mogelijk verbeteren. Verbeteren van processen richt zich in ieder geval op efficiëntie, effectiviteit, business continuïteit en in control zijn.

 Je bent dus in staat om verbeteringen in processen te identificeren, initiatief te nemen, collega’s te overtuigen en om de wijzigingen te implementeren.

Interesse?

Reageer dan zo spoedig mogelijk met recent CV, motivatie/toelichtingen en relevante referenties naar Ronald Broekhuizen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel voor meer info met tel.: 06-13378768. 

Uit het CV blijkt duidelijk je ervaring zoals in het profiel beschreven. Je gaat bij het meesturen van de referenties akkoord dat de referentie mag worden geverifieerd door een bevoegde medewerker van de opdrachtgever.

Startdatum : November
Duur : 6 maanden
Uren per week : 32
Optie tot verlenging : nvt 
Locatie : Alkmaar e.o.
CV eisen : Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV is maximaal 5 pagina's lang.
Bijzonderheden :  

icontwittericonfacebooksocialmediahometextnametwitternamefacebook

Contactgegevens

Dokter Poolstraat 9
1718 PA Hoogwoud, NL
+31 226 359 810
info@nazcagroup.nl
KvK: 52177645
BTW: 850330907B01

© 2020 Nazca - Alle rechten voorbehouden