Wie zijn wij?
Onze opdrachtgever is expert op het gebied van professionele deelnemer registratie voor congressen en evenementen en verzorgt het gehele registratie- en abstract handling proces voor externe opdrachtgevers in binnen- en buitenland.
Opdachtgever bestaat uit een klein en enthousiast team mensen die zich allen bezig houden met meetings en congressen waaronder het ondersteunen van het abstract- en registratieproces, het leveren van producten als badges en lanyards en het ontwikkelen, verkopen en onderhouden van congresregistratie platformen, waaronder hun belangrijkste platform Eventure.
Taken
Je bent mede-verantwoordelijk voor het doelmatig, efficiënt en accuraat opzetten, uitvoeren en afhandelen van de registratie- en abstract procedure voor een congres, bijeenkomst, symposium of evenement voor externe opdrachtgevers. Je bent het eerste contactpunt voor de deelnemers van de congressen en auteurs van de wetenschappelijke abstracts.
Je hebt goed contact met de klant/opdrachtgever en houdt deze op de hoogte van de status van het project en verricht alle bijbehorende administratieve werkzaamheden, waaronder de financiële afhandeling van deze projecten. Bij aanvang van het congres en/of evenement sta je aan de registratiebalie om ‘jouw’ deelnemers welkom te heten en eventueel te voorzien van een badge en informatie. Onze opdrachtgever is een klein bedrijf, iedereen draagt zijn/haar steentje bij voor het beste resultaat.
Reden
Wij hebben verschillende projecten in binnen- en buitenland waarbij wij meer ondersteuning nodig hebben voor onze huidige bezetting.
Wij hebben een leuke baan voor iemand (junior/medior/senior) die niet persé altijd op de voorgrond hoeft te staan en/of een congres/event zelf zou willen organiseren, maar die zijn/haar plezier en voldoening haalt uit de (financieel-)administratieve ondersteuning van het congres en de opdrachtgevers. In een aantal gevallen ben je op het congres (in binnen- of buitenland en één of meerdere dagen) aanwezig voor de ontvangst van de deelnemers.
Vereisten
- Je hebt een werk- en denkniveau op HBO niveau en bijvoorbeeld een opleiding op communicatie-, hotel-, facilitair-, of commercieel management gebied.
- Je vindt het leuk om (financieel-) administratief werk te doen en bent nauwgezet.
- Je hebt bij voorkeur ervaring op het gebied van projectmanagement of administratieve ondersteuning op het gebied van congressen en/of evenementen.
- Jouw Nederlands en jouw Engels zijn uitstekend, zowel in woord als geschrift.
- Je beschikt over uitmuntende communicatieve vaardigheden en bent representatief.
- Je bent flexibel en praktisch ingesteld
- Je wilt graag fulltime of parttime (minimaal 4 dagen) werken
Interesse?
Reageer dan zo spoedig mogelijk met recent CV, een motivatie en twee relevante referenties naar Ronald Broekhuizen via
Uit je CV blijkt duidelijk je ervaring zoals in het profiel beschreven. Je gaat bij het meesturen van de referenties akkoord dat de referentie mag worden geverifieerd door een bevoegde medewerker van de opdrachtgever.
Startdatum | : | z.s.m |
Duur | : | vaste baan |
Uren per week | : | 32-40 |
Optie tot verlenging | : | n.v.t. |
Locatie | : | Regio Haarlem |
CV eisen |
: |
|
Bijzonderheden | : |