Nazca is een netwerkorganisatie die de behoeften van de zelfstandige, waardevolle professional faciliteert en hem of haar uitdaagt in een omgeving waarin delen veilig en vertrouwd is.
Onze service omvat ook Recruitment Proces Outsourcing (RPO), waarbij u als opdrachtgever het recruitmentproces geheel of gedeeltelijk overdraagt aan Nazca. Bespaart u tijd, kosten en vergroot uw succeskans.
Nazca is gespecialiseerd in het leveren van professionals met een focus op resultaat. Met name op het gebied van Management, Finance, HR, Marcom, Procurement, ICT en Technology.
Door zaken op een andere manier te bekijken, vanuit een ander perspectief en door bestaande conventies los te kunnen laten, werken we iedere dag aan betere oplossingen.

Wie zijn wij?
Onze opdrachtgever is expert op het gebied van professionele deelnemer registratie voor congressen en evenementen en verzorgt het gehele registratie- en abstract handling proces voor externe opdrachtgevers in binnen- en buitenland. 
Opdachtgever bestaat uit een klein en enthousiast team mensen die zich allen bezig houden met meetings en congressen waaronder het ondersteunen van het abstract- en registratieproces, het leveren van producten als badges en lanyards en het ontwikkelen, verkopen en onderhouden van congresregistratie platformen, waaronder hun belangrijkste platform Eventure.

Taken
Je bent mede-verantwoordelijk voor het doelmatig, efficiënt en accuraat opzetten, uitvoeren en afhandelen van de registratie- en abstract procedure voor een congres, bijeenkomst, symposium of evenement voor externe opdrachtgevers. Je bent het eerste contactpunt voor de deelnemers van de congressen en auteurs van de wetenschappelijke abstracts. 
Je hebt goed contact met de klant/opdrachtgever en houdt deze op de hoogte van de status van het project en verricht alle bijbehorende administratieve werkzaamheden, waaronder de financiële afhandeling van deze projecten. Bij aanvang van het congres en/of evenement sta je aan de registratiebalie om ‘jouw’ deelnemers welkom te heten en eventueel te voorzien van een badge en informatie. Onze opdrachtgever is een klein bedrijf, iedereen draagt zijn/haar steentje bij voor het beste resultaat.

Reden

Wij hebben verschillende projecten in binnen- en buitenland waarbij wij meer ondersteuning nodig hebben voor onze huidige bezetting.
Wij hebben een leuke baan voor iemand (junior/medior/senior) die niet persé altijd op de voorgrond hoeft te staan en/of een congres/event zelf zou willen organiseren, maar die zijn/haar plezier en voldoening haalt uit de (financieel-)administratieve ondersteuning van het congres en de opdrachtgevers. In een aantal gevallen ben je op het congres (in binnen- of buitenland en één of meerdere dagen) aanwezig voor de ontvangst van de deelnemers.

Vereisten

  • Je hebt een werk- en denkniveau op HBO niveau en bijvoorbeeld een opleiding op communicatie-, hotel-, facilitair-, of commercieel management gebied.
  • Je vindt het leuk om (financieel-) administratief werk te doen en bent nauwgezet.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring op het gebied van projectmanagement of administratieve ondersteuning op het gebied van congressen en/of evenementen.
  • Jouw Nederlands en jouw Engels zijn uitstekend, zowel in woord als geschrift.
  • Je beschikt over uitmuntende communicatieve vaardigheden en bent representatief.
  • Je bent flexibel en praktisch ingesteld
  • Je wilt graag fulltime of parttime (minimaal 4 dagen) werken

Interesse?

Reageer dan zo spoedig mogelijk met recent CV, een motivatie en twee relevante referenties naar Ronald Broekhuizen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel voor meer info met tel.: 06-13378768

Uit je CV blijkt duidelijk je ervaring zoals in het profiel beschreven. Je gaat bij het meesturen van de referenties akkoord dat de referentie mag worden geverifieerd door een bevoegde medewerker van de opdrachtgever.

 

Startdatum : z.s.m
Duur : vaste baan
Uren per week : 32-40
Optie tot verlenging : n.v.t.
Locatie : Regio Haarlem
CV eisen
:
 
Bijzonderheden :  

 

 

 

icontwittericonfacebooksocialmediahometextnametwitternamefacebook

Contactgegevens

Dokter Poolstraat 9
1718 PA Hoogwoud, NL
+31 226 359 810
info@nazcagroup.nl
KvK: 52177645
BTW: 850330907B01

© 2024 Nazcagroup - Alle rechten voorbehouden