Voor onze opdrachtgever, een Internationale (onderwijs) instelling zoeken wij iemand die ze met het volgende kan helpen:
Bestelproces:
Het proces van bestellen en ontvangst van goederen moeten opnieuw ingericht worden.
Doelen:
- Opstellen projectplan
- Digitaliseren van het proces.
- Eenduidige instructie aan docenten hoe nieuw te ontwikkelen bestelformulier gebruikt kan worden.
- Efficiënter maken van het proces
Betrokken zijn Deputy directors van zowel de lagere als de middelbare school.
Belangrijke competenties en kennis:
- Communicatieve vaardigheden
- Proces inrichting
- Excel kennis
Uitvoeren tenders:
De volgende werkzaamheden moeten uitgevoerd worden in dit project
- Opstellen projectplan + rapportage aan stuurgroep
- Analyse kosten per leverancier over afgelopen 4 jaar, bij welke leverancier is er voor meer dan 15.000 besteld over een periode van 4 jaar.
- Analyse van die leveranciers -> clusteren naar productgroepen
- Beoordelen welke framework contracten door de OSG worden afgesloten waarop meegelift kan worden.
- Bepalen van de uit te voeren tenders.
- Plannen en uitvoeren van de tenders (in samenwerking met senior users), hierbij van belang dat de contracten een looptijd kennen waardoor de afloop van de contracten gespreid is. Dit om piekbelasting over 4 jaar te voorkomen.
Belangrijke competenties en kennis:
- Analytische vaardigheden
- Accuratesse
- Communicatieve vaardigheden
- Onderhandelingsvaardigheden
Opzetten Finance SharePoint:
De financiële afdeling beschikt over heel veel informatie die gedeeld moet worden met diverse leraren met een diverse internationale achtergrond. Om dit op een zo efficiënt mogelijke manier te doen willen we een SharePoint site gaan opzetten.
Bij de opzet van de site kan de IT-afdeling assisteren.
De informatie en templates van formulieren hebben de medewerkers van de afdeling
Taken:
- Opstellen projectplan + rapportage aan DDFA
- Zorgen dat SharePoint site operationeel wordt
- Bij elkaar brengen van de informatie en de techniek.
- Gebruiksgemak -> zorgen voor een intuïtieve SharePoint site waar de docenten op eenvoudige wijze de gevraagde informatie kunnen vinden. Hiervoor kunnen bijvoorbeeld klantreizen gemaakt worden met een samen te stellen gebruikersgroep.
Belangrijke competenties en kennis:
- User experience design
- Communicatieve vaardigheden
- (Project)management
Interesse?
Reageer dan zo spoedig mogelijk met recent CV, motivatie/toelichtingen en relevante referenties naar Ronald Broekhuizen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of bel voor meer info met tel.: 06-13378768.
Uit het CV blijkt duidelijk je ervaring zoals in het profiel beschreven. Je gaat bij het meesturen van de referenties akkoord dat de referentie mag worden geverifieerd door een bevoegde medewerker van de opdrachtgever.
Startdatum | : | September |
Duur | : | 9 maanden |
Uren per week | : | 32-40 uur |
Optie tot verlenging | : | nvt |
Locatie | : | Alkmaar e.o. |
CV eisen | : | Het CV is omgekeerd chronologisch en in het Nederlands gesteld. Het CV is maximaal 5 pagina's lang. |
Bijzonderheden | : |