Nazca is een netwerkorganisatie die de behoeften van de zelfstandige, waardevolle professional faciliteert en hem of haar uitdaagt in een omgeving waarin delen veilig en vertrouwd is.
Onze service omvat ook Recruitment Proces Outsourcing (RPO), waarbij u als opdrachtgever het recruitmentproces geheel of gedeeltelijk overdraagt aan Nazca. Bespaart u tijd, kosten en vergroot uw succeskans.
Nazca is gespecialiseerd in het leveren van professionals met een focus op resultaat. Met name op het gebied van Management, Finance, HR, Marcom, Procurement, ICT en Technology.
Door zaken op een andere manier te bekijken, vanuit een ander perspectief en door bestaande conventies los te kunnen laten, werken we iedere dag aan betere oplossingen.

Voor de renovatie van een gemeentehuis zijn we op zoek naar een Projectleider Facilitair / Coördinator facilitaire zaken.

Onze opdrachtgever staat voor een aanzienlijke uitdaging, de transformatie van het gemeentehuis naar een energieneutraal en efficiënt gebouw, toegesneden op nieuwe, flexibele werkvormen en op open, eigentijdse contacten met de inwoners. Het gerenoveerde en vernieuwde gemeentehuis moet de organisatie doelstellingen faciliteren.

In het gemeentehuis zijn de technische installaties (lift, verwarming, koeling, brandweerinstallatie etc.) aan het eind van de levensduur en moeten worden vernieuwd. Dit is de kans om invulling te geven aan het doel om in een duurzaam en zo mogelijk energieneutraal gebouw te werken.

Het totale project bestaat uit 9 deelprojecten. Niet alleen de technische verbouwing tot een duurzaam kantoorgebouw is een opgave. Ook moeten de publiekscontacten worden aangepast en het activiteitsgericht werken geïntroduceerd en gefaciliteerd. Ook zal de raadszaal worden gemoderniseerd. De opgave is zowel bouwtechnisch als organisatorisch, met een duidelijke onderlinge samenhang.

Dit ben jij:

  • Je bent een vis in het water qua facilitaire dienstverlening en werkt zeer efficiënt;
  • Je kunt overzicht houden in de dagelijkse hectiek, herkent knelpunten en stuurt waar nodig bij;
  • Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden, kan goed plannen;
  • Je beheert zorgvuldig de facilitaire budgetten;
  • Je ondersteunt het team van facilitair medewerkers daar waar nodig.

Het team bestaat uit een Huismeester, Front- en Backoffice medewerkers en Facilitaire Medewerkers en er heerst een leuke hand-on sfeer.

Daarnaast krijg je een belangrijke rol bij het programma huisvesting. Je hebt ervaring met het uitvoeren van facilitaire projecten. Je bent van nature iemand die de regie kan nemen, advies kan geven op basis van inzicht.

Functie-eisen

  • Beschikt over een afgeronde opleiding Facility Management, of gelijkwaardig en minimaal 1 a 2 jaar ervaring als projectleider.
  • Minimaal HBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring met projectmanagement is een pre. Je hebt oog voor dienstverlening en hospitality.

Interesse?

Reageer dan zo spoedig mogelijk met recent CV, een motivatie en twee relevante referenties naar Erik Mooij via erik.mooij@nazcagroup.nl of bel voor meer info met tel.: 06-51992969

Uit je CV blijkt duidelijk je ervaring zoals in het profiel beschreven. Je gaat bij het meesturen van de referenties akkoord dat de referentie mag worden geverifieerd door een bevoegde medewerker van de opdrachtgever.

 

Startdatum : Zo snel mogelijk
Duur : tot het einde van het jaar
Uren per week : 32-36
Optie tot verlenging : Ja
Locatie : Noord-Holland
CV eisen
:
Inclusief motivatie
Bijzonderheden : Geen

 

 

 

icontwittericonfacebooksocialmediahometextnametwitternamefacebook

Contactgegevens

Dokter Poolstraat 9
1718 PA Hoogwoud, NL
+31 226 359 810
info@nazcagroup.nl
KvK: 52177645
BTW: 850330907B01

© 2024 Nazcagroup - Alle rechten voorbehouden