Voor de renovatie van een gemeentehuis zijn we op zoek naar een Projectleider Facilitair / Coördinator facilitaire zaken.
Onze opdrachtgever staat voor een aanzienlijke uitdaging, de transformatie van het gemeentehuis naar een energieneutraal en efficiënt gebouw, toegesneden op nieuwe, flexibele werkvormen en op open, eigentijdse contacten met de inwoners. Het gerenoveerde en vernieuwde gemeentehuis moet de organisatie doelstellingen faciliteren.
In het gemeentehuis zijn de technische installaties (lift, verwarming, koeling, brandweerinstallatie etc.) aan het eind van de levensduur en moeten worden vernieuwd. Dit is de kans om invulling te geven aan het doel om in een duurzaam en zo mogelijk energieneutraal gebouw te werken.
Het totale project bestaat uit 9 deelprojecten. Niet alleen de technische verbouwing tot een duurzaam kantoorgebouw is een opgave. Ook moeten de publiekscontacten worden aangepast en het activiteitsgericht werken geïntroduceerd en gefaciliteerd. Ook zal de raadszaal worden gemoderniseerd. De opgave is zowel bouwtechnisch als organisatorisch, met een duidelijke onderlinge samenhang.
Dit ben jij:
- Je bent een vis in het water qua facilitaire dienstverlening en werkt zeer efficiënt;
- Je kunt overzicht houden in de dagelijkse hectiek, herkent knelpunten en stuurt waar nodig bij;
- Je coördineert de dagelijkse werkzaamheden, kan goed plannen;
- Je beheert zorgvuldig de facilitaire budgetten;
- Je ondersteunt het team van facilitair medewerkers daar waar nodig.
Het team bestaat uit een Huismeester, Front- en Backoffice medewerkers en Facilitaire Medewerkers en er heerst een leuke hand-on sfeer.
Daarnaast krijg je een belangrijke rol bij het programma huisvesting. Je hebt ervaring met het uitvoeren van facilitaire projecten. Je bent van nature iemand die de regie kan nemen, advies kan geven op basis van inzicht.
Functie-eisen
- Beschikt over een afgeronde opleiding Facility Management, of gelijkwaardig en minimaal 1 a 2 jaar ervaring als projectleider.
- Minimaal HBO werk- en denkniveau.
- Ervaring met projectmanagement is een pre. Je hebt oog voor dienstverlening en hospitality.
Interesse?
Reageer dan zo spoedig mogelijk met recent CV, een motivatie en twee relevante referenties naar Erik Mooij via erik.mooij@nazcagroup.nl of bel voor meer info met tel.: 06-51992969 .
Uit je CV blijkt duidelijk je ervaring zoals in het profiel beschreven. Je gaat bij het meesturen van de referenties akkoord dat de referentie mag worden geverifieerd door een bevoegde medewerker van de opdrachtgever.
Startdatum | : | Zo snel mogelijk |
Duur | : | tot het einde van het jaar |
Uren per week | : | 32-36 |
Optie tot verlenging | : | Ja |
Locatie | : | Noord-Holland |
CV eisen |
: |
Inclusief motivatie |
Bijzonderheden | : | Geen |